You Nailed It

Naglar och och träning blandat med vardag och livet i allmänt

Nu är det dags

Publicerad 2014-01-19 19:01:05 i Allmänt,

Nu är det dags att ta tag i saker som jag lovat mig själv för det här året. Det känns så otroöigt skönt att ha en drivkraft till att göra detta.

Det känns riktigt kul aty de jag har berättat mina planer för har blivit lite förvånade till att börja med men sedan tyckt att det är en bra idé och någonting som skulle pasda mig bra.

Ju mer jag tänker på det ju bättre verkar idén och att ju mer jag tänker på det så faller vissa saker på plats som jag inte fått klarhet i tidigare. Jag har helt enkelt inte gjort det som har varit ultimat för mig och det tänker jag börja med nu.
Det känns stort!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela